SIAPAKAH PRINCE FROG?

Monday 11 July 2011

INI YANG KU RASA...RASA RINDU....SAMA KAMU??????

TIADA KATA SECANTIK BAHASA......


Aku tahu setiap detik amat payah untuk dilalui...tapi aku tahu dan aku yakin tidak ada perkara yang payah andai kita hendakkannya.hanya diri yg menentukannya...apa?????NIAT dan AZAM...

Kadangkala...apa yg ingin ku katakan trlalu sukar untuk ,,,,,bukn saja kamu malah aku sndri hmpir xfhm rasa yg kurasa.......tapi biar aku katakan rasa aku yg sbnar2nya ini dibawah k.,,,

aku ada 2org puteri yg sangat cantik,,,dan punya 2 org putera yg juga gagah..1putera kecil n 1putera hahahahaha.....apa 2???? mestilah putera raja....hahahahaha...puteralah bah....ketua putera...susah btul gak mau d trangkn....hahaha

OK>>>>puteri2 aku ni sangat2 aku sayang bgitu juga putera2 aku....tapi sampai bilakah aku akan dapat menyayangi mereka2 ini ar....kasihsayang aku xdapat aku bahagikn pd org lain hnya pada dorang jak..
tapi kadang2 ada ja badai yg melanda dan menguji ksihsyg ini....bukn apa....perkara2 kecil pn jadi badai bah.

aku xbleh tipu diri aku sendiri.....anak sulung aku da pergi meneruskn pengajian untuk masa depannya....aku masih ingat kata2 aruah mentua lelaki aku kata.."tidak ada penyesalan ini datang dahulu sebelum kita melaluinya"...betullll dia kata 2...
sebab itu puteri sulung aku reda dgn penentuan Allah yg tertulis ditangan TakdirNya.....
Menjadi Seseorang yang kita mesti JADI,amat SUKAR tapi aku yakin dgn sikap kuat yg ada pada diri ku ini mgalir dlm diri putera puteri ku...Aku Yakin Apa Yang Kita Mahu Pasti Akan Kita Oleh,,,Dgn Kejayaan Yg Cemerlang...InsyaAllah..

SEKARANG,,
Putera Sulung mengambilalih tempat kkandanya,,,kami kena asah diah lagi...bolehkah 2...18tahun kkak pun trlalu sukar untuk menjalani seiringan rentak dunia....YaAllah smoga kali ini lagi kami akan berhasil....InsyaAllah...Qabulknlh doa ku ini...


kalau cakap pasal dorang2 nikn...knapa airmata slalu mengiringi bait2 ayat yg ku tulis????
mungkinkah ini yg tertulis di tangan takdir...
aku bersyukur menjadi diantara kamu semua.
pasal 2 aku trlalu takut untuk trlalu MengHarappp.



OK Aku out duluk....nntilh aku coret2 lg  rasa sayang aku k....bye

No comments:

Post a Comment